Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Mis on kihiline plaat/isoleeritud plaat?
Kihiline plaat on isoleerivast südamikust ja kahest välisest plekist koosnev komposiit ehitusmaterjal. Südamik on plekkidega ühendatud liimiga, mis annab plaadile erakordsed parameetrid ja vastupidavuse.

Millistel hoonetel saab kihilisi plaate kasutada?
Kihilisi plaate kasutatakse erinevat liiki hoonete konstruktsioonides: töökodades, garaažides, hoidlates, ning samuti ühepereelamutes. Kihiliste plaatide eeliste hulka kuuluvad suurepärased isoleerivad ja tulekindluse omadused, suurus ja paigalduse lihtsus.

Kuidas näeb välja kihiliste plaatide paigaldamine?
Kihilised plaadid kinnitatakse konstruktsioonile (postidele või taladele) isepuurivate või isekeermestuvate kruvide abil.

Millal tuleks katuse või seinte isolatsioon välja vahetada?
Katuseelementide vastupidavus sõltub peamiselt välisplaatide vastupidavusest. Neid tulek uuendada (lakkida) iga 20-30 aasta järel. Lakikihi vastupidavus sõltub korrosiooni astmest, mida mõjutavad laki liik ja keskkonnatingimused.

Kas kihilised plaadid vajavad spetsiaalset hooldust?
Ei, tavaliselt on plaadid pika elueaga. Nõutavad on vaid hoone korrapärane kontrollimine ja põhilised hooldustoimingud, nagu plaatide puhastamine.

Kas kihilistest plaatidest seina või katuse võib ise ehitada?
Jah, projekt nõuab vaid ehituspõhimõtete alaseid baasteadmisi. Meie Tehniline Osakond võib teile kõikide küsimuste korral abi osutada.

Kuidas näeb välja elementide lahtivõtmine?
Paneelid tuleb hoonelt maha monteerida. Terasplekk tuleb südamikust eraldada sest need elemendid tuleb utiliseerida eraldi.

Kas paneelid on ilmastikutingimustele vastupidavad?
Jah, meie plaatide ühendusi on kontrollitud veele ja muudele ilmastikutingimustele vastupidavuse seisukohalt.

Millised värvivalikud on saadaval?
Plaadid on saadaval järgnevates välisplekkide värvistandardites: Hall antratsiit (RAL7016), Vaskpruun (RAL8004), Hallikasvalge (RAL9002), Alumiiniumhõbedane (RAL9006), Tumehõbedane (RAL9007) ja Valge (RAL9010). Mõned tooted on saadaval ka mittestandardsetes värvides. Mittestandardsete värvide suhtes palume ühendust võtta nõustajaga. Siseplekid on saadava Hallikasvalges värvitoonis (RAL 9002)

Milles seisneb erinevus varjatud ja nähtava lukustuse vahel?
Varjatud ja nähtava kinnitusega plaadid erinevad teineteisest paigaldamise tehnika ning valmiskonstruktsiooni välise välimuse poolest. Välise kinnitusega plaadid vajavad pikemaid kruvisid.

Mis on südamik PIR?
PIR on polüuretaanvaht, polüuretaani täiustatud versiooniks olev isolatsioonimaterjal.

Mis on südamik IPL?
IPL on vahu PIR säästlik versioon

Mis on U väärtus?
Väärtus U on hoone soojusjuhtivustegur. Määrab energiahulga (Vattides), mis tungib läbi tõkete (aknad, uksed, seinad, katused jms), selle tõkke pinna ja mõlema poole temperatuuride erinevuse suhtes. Mida väiksem U tegur, seda väiksemad on soojakaod ja seda parem isolaator on antud tõke. See kandub üle hoone küttekuludele.

Mis on B-S1, D0?
See on ehitusmaterjali tuletundlikkuse klassifikatsioon. B-S1, DO tähistab süttimatut, vähest suitsueritust põhjustavat materjali, tulekahju korral puuduvad põlevad osakesed.”

Kuidas leida mulle vajaminevat toodet?
Meie poes on tooted jaotatud vastavalt kategooriale. Kasuta huvipakkuva toote valimiseks ja korvi lisamiseks Menu-d.

Ma ei suuda leida mulle vajaminevat toodet?
Kui puudub kindlus, kas meie tooted sinu projektile sobivad võta palun meiega ühendust, et me saaksime Sulle parima lahenduse leida.

Kas kõik tooted on laos saadaval?
Ei, tooted, mis on märgistatud “Toode saadaval tellimusel” toodetakse vastavalt Teie poolt esitatud tellimuse spetsifikatsioonile.

Kas ma pean ostude sooritamiseks registreerima?
Ei, registreerimine ei ole nõutav. Tahaksime aga rõhutada, et tänu registreerimisele muutub ostmine veelgi mugavamaks.

Kas ma saaksin registreerimisele või ostmisel abi saada?
Jah. Palume telefoni või e-posti vahendusel ühendust võtta.

Kuidas ma tellimuse eest maksta saan?
Saadavad valikud on pangaülekanne või krediitkaardi makse. Esitame leheküljel aktsepteeritud krediitkaartide loendi.

Mul on minu projekti teostamiseks vajalikke tooteid puudutav küsimus.
Palume telefoni, vormi või e-posti vahendusel ühendust võtta ja meie Nõustaja on Teile abiks.

Esitasin tellimuse, millised on realiseerimise etapid?
Pärast tellimuse esitamist saate selle üksikasju kinnitava e-kirja, mis puudutab viitenumbrit, tellitud tooteid, tarneaadressi ja tellimuse hinda. Hakkame tellimust menetlema pärast makse saamist ja raamatupidamises registreerimist. Täiendava teabe saamise vajadusel või tarne organiseerimiseks võtab meie Klienditeeninduse Osakond ühendust.

Millal on minu tellimus väljasaatmiseks valmis?
Võtame Teiega pärast tellimuse saamist ühendust ja kinnitame selle täitmise aja. Täitmise aeg võib sõltuvalt tooteliigist ja tellimuse kogusest erineda, tavaliselt on see u 2 nädalat.

Kus ma leian poe töökorra?
Palun külastada meie järjehoidjat “Töökord” https://www.kingspansklep.pl/regulamin/
Ükskõik milliste küsimuste korral palume kasutada vormi. Mida rohkem üksikasju see sisaldab, seda kergem on meil Teid aidata.

Kas ma saan arvestada tehnilise nõustamisega?
Jah, palume tehnilise nõustamise asjus vormi, e-posti või telefoni vahendusel ühendust võtta.

Kas Te pakute paigaldusteenuseid?
Jah, teeme koostööd selle valdkonna ekspertideks olevate paigaldusettevõtetega. Palume tellimuse esitamisel märkida, et vajalik on paigaldusettevõtte organiseerimine.

Mis on paigaldamise hind?
Paigaldamise hind lepitakse kokku individuaalselt, sest see sõltub projekti liigist ja suurusest.

Kas ma saan abiga arvestada kui ma otsustan individuaalse paigaldamise kasuks?
Jah. Toetame kliente projekti kõikides faasides.

Kas ma võin tellimuse ise ära võtta?
Jah, valmis ja kinnitatud tellimuse võib isiklikult kätte saada. Kättesaamise kuupäeva kokkuleppimiseks palume ühendust võtta. Meie töötajad teostavad laadimise, seega on väga oluline, et me teaksime Teie sõiduki andmeid.

Kas ma saan oma ehitusel veoauto mahalaadimisel abi?
Palume eelnevalt teavitada, et me saaksime proovida Teile lahenduse leida.

Kas Te pakute ostetud kaupade tarnet?
Jah, lisatasu eest saame organiseerida transpordi. Kasutame saadaolevatest parimate hindadega kontrollitud kaubavedajaid.

Kas ma saan tellimusest loobuda?
Jah, kauba puhul, mis ei ole märgistatud “Toode saadaval tellimusel”, võivad füüsilised isikud tellimusest loobuda kuni 14 päeva pärast tarnet, saates meile vormi “Tagastus/tellimuse muutmine.

Kas tellimuse alusel toodetud kaubast võib loobuda?
Kui kaubad on toodetud kooskõlas konkreetse tellimusega, ei ole tasuta tagastamine võimalik. Tellimusest taganemise soovi korral saada meile vorm “Tagastus/tellimuse muutmine” ja meie püüame leida parima lahenduse.

Kas tellimust saab selle täitmise käigus muuta?
Tellimuse muutmise korral palume läbirääkimiseks võimalikult varakult ühendust võtta. Kui me ei ole tellimust veel tootma hakanud püüame võimaluste piires lahenduse leida. Kui tellimus on valmistatud ja saatmiseks valmis, ei ole selle muutmine võimalik.

Tellisin tarnega kauba, sain kätte kahjustatult. Mis ma tegema peaks?
Palume teha foto ja kirjeldada viga dokumentatsioonis, mille Te transpordiettevõttelt saate. Palume ühendust võtta ja veast teavitada kohe pärast selle tuvastamist.

Toote kvaliteet ei vasta minu ootustele
Palume ühendust võtta probleemi vormi “Probleemist teavitamine” vahendusel.

Kas Teie toodate müüdavaid tooteid?
Jah, meil on kihiliste plaatide ja tarvikute tootmises enam kui 20 aastane kogemustepagas.

Veebipoest
Kõik tooted on testitud ja sertifitseeritud kooskõlas Poola standarditega. Pood rajati meie klientidele kaupade veebi teel ostmise võimaldamiseks.